Moje zainteresowanie przyroda

 Od kąd pamiętam interesowałam się przyroda i była ona moja pasją. Od dziecka razem z tatą oglądałam programy przyrodnicze i interesowałam się wszystkim ci mnie otacza. Wychowają się na wsi na łonie natury swoją pasję mogłam również realizować w praktyce. Wychowywałam się w środę zwierząt i lasów. Na własne oczy mogłam doświadczać zmian jakie zachodzą w przyrodzie przez różne lata. Jak drzewa zasadzone przez mojego dziadka rosną a inne umierają. Jak wdzięczne i inteligentne  są zwierzęta. Do dzisiaj lubię wracać w te miejsca chociaż nie są już tak piękne Jak kiedyś przez działanie człowieka. Piękne lasy są wycinane na rzecz budowania dróg i domów. Kiedyś miejsca które były dla nas ucieczka od codzienności są wylane betonem. I przykre jest to że niszczymy tak piękne tereny na rzecz naszej wygody. Ale mimo to dalej pozostaje wiele pięknych nienaruszonych jeszcze miejsc. Do których ja uciekam w wolnym czasie. Swój wolny czas staram się poświęcać na spacery i obcowanie z naturą. Spacery z moim psem pozwalają mi na ucieczkę od codzienności i wyrwanie się z betonowych murów.





Zdjęcia własnego autorstwa


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Poznawanie otaczajacego nas świata

Brak czasu a edukcja